Overzicht relaties

Hierarchisch bovenliggend
Voorgangers en opvolgers
Identiteit
Parallelle namen
Centrale Afdeling Algemeen en Informaticabeheer
Beschrijving
Bestaansperiode
Begindatum
1988
Einddatum
2000
Functies en activiteiten

De centrale afdeling Facilitaire en Informatie-Aangelegenheden is belastmet:

Ontwikkelen, adviseren en ondersteunen van het veiligheids- en informatiebeleid.

Ontwikkelen, adviseren en ondersteunen van het facilitaire beleid

Zorgdragen voor beveiliging, vervoer en verzorging van personen, documenten en berichten.

Zorgdragen voor adequate huisvesting, automatisering en bijbehorende services.

De organisatie van de bedrijfshulpverlening.

Structuur

In 1988 is de centrale afdeling Algemeen Beheer geherstructureerd en is het informaticabeheer bij deze afdeling ondergebracht. De naam wijzigde in Centrale Afdeling Algemeen en Informaticabeheer.

Per 1 juli 1997 bij Besluit nadere vaststelling organisatie en taakverdeling AZ wijzigde de naam van Centrale Afdeling Algemeen en Informaticabeheer naar Centrale Afdeling Facilitaire en Informatie-Aangelegenheden.

In 2000 omgevormd tot Centrale Afdeling Facilitaire Zaken.

Relaties
Bovenliggend niveau
Naam Periode Beschrijving
Ministerie van Algemene Zaken (MinAZ) 1988 tot 2000
Voorgangers
Naam Jaar van overgang Beschrijving
Centrale Afdeling Algemeen Beheer (AZ) 1988
Opvolgers
Naam Jaar van overgang Beschrijving
Centrale Afdeling Facilitaire Zaken (AZ) 2000
Beheer
Identificatiecode van de instelling
Doc-Direkt
Publicatiestatus
Definitief
Niveau van detaillering
Gedeeltelijk
URL (permalink)
https://hdl.handle.net/10648/f9556003-c230-4645-a410-2947e96cbce6