Identiteit
Andere namen
PRIO
Beschrijving
Bestaansperiode
Begindatum
2009
Einddatum
2012
Functies en activiteiten

ontwikkelen van personeelsbeleid;

advisering van management over personeelsmanagement, management development, opleidingen, arbo, organisatieverandering, medezeggenschap en organisatiecultuur;

beheren en uitvoeren van personeels- en salarisadministratie, personele managementinformatie en monitoring van HRM informatie.

Structuur

De directie Personeel en Organisatie en de directie Bedrijfsvoering zijn in 2009 samengevoegd tot de directie Personeel, Regie, ICT en Organisatie (PRIO), in afwachting van de overgang van de taken op gebied van facilitaire zaken, inkoop en aanbesteden en ICT naar shared service-organisaties. Aldus is destijds de directie PRIO ontstaan. Inmiddels zijn genoemde taken overgenomen door shared service-organisaties en zijn de regie-taken in een apart bureau ondergebracht, bureau Regie Bedrijfs-voering BZK en zijn de CIO-taken (Chief Information Officer) en de CDI-taken (Coördinerend Directeur Inkoop) ondergebracht bij het Bureau DCB. Personeel en Organisatie is een nieuwe directie geworden: directie P&O.

Relaties
Beheer
Identificatiecode van de instelling
Doc-Direkt
Publicatiestatus
Definitief
Niveau van detaillering
Gedeeltelijk
URL (permalink)
https://hdl.handle.net/10648/b6e06eab-827c-4594-bd5b-eea87465f1be
Bronnen

Organisatie- en Formatierapport Dienst Concernstaf en Bedrijfsvoering: Overheveling taken naar DGOBR, versie 1.0 d.d. 5 juli 2011