Overzicht relaties

Hierarchisch bovenliggend
Voorgangers en opvolgers
Identiteit
Andere namen
ICT
Beschrijving
Bestaansperiode
Begindatum
2004
Einddatum
2011
Functies en activiteiten

De Centrale Afdeling Communicatietechnologie, Informatie- en Documentmanagement is belast met:

Ontwikkelen, adviseren en ondersteunen van het informatie en communicatietechnologiebeleid;

Het adviseren en ondersteunen van het management bij de ontwikkeling en het onderhouden van ICT-projecten;

Het beheren en onderhouden van de ICT-infrastructuur;

Het ontwikkelen, adviseren en ondersteunen van het informatiebeveiligingsbeleid;

Het ondersteunen van de gebruikers en het verzorgen van de kantoorautomatisering en de telefonie.

Structuur

Ingesteld bij Besluit mandaat, volmacht en machtiging Centrale Afdeling Communicatietechnologie, Informatie- en Documentmanagement 2004 per 1 maart 2004 Voorheen onderafdeling van de Centrale Afdeling Facilitaire Zaken.

In 2011 is deze centrale ICT -en DIV-afdeling van AZ onderdeel geworden van de nieuwe Directie Bedrijfsvoering.

Relaties
Bovenliggend niveau
Naam Periode Beschrijving
Ministerie van Algemene Zaken (MinAZ) 2004 tot 2011
Voorgangers
Naam Jaar van overgang Beschrijving
Centrale Afdeling Facilitaire Zaken (AZ) 2004
Opvolgers
Naam Jaar van overgang Beschrijving
Directie Bedrijfsvoering (AZ) 2011
Beheer
Identificatiecode van de instelling
Doc-Direkt
Publicatiestatus
Definitief
Niveau van detaillering
Gedeeltelijk
URL (permalink)
https://hdl.handle.net/10648/2eb7059b-4f74-45e7-b79f-fd72b8d38fdd