Identiteit
Andere namen
DBOB
Beschrijving
Bestaansperiode
Begindatum
1999
Geschiedenis

<br>

Functies en activiteiten

<p>De directie Bedrijfsvoering en Ondersteuning Bestuursdepartement (DBOB) verzorgt voor het bestuursdepartement de levering van diensten op het gebied van grafische voorzieningen, inkoopondersteuning en diensten op het gebied van post en documentaire informatievoorziening.</p><p>Vanaf 2015 verzorgt de directie voor het bestuursdepartement enkel de levering van diensten op het gebied van grafische voorzieningen.</p>

Structuur

<p>In 2011 is het Dienstencentrum ontstaan uit een afsplitsing van de DBOB.</p><p>In 2011 bestond de directie uit vier afdelingen: Grafische Voorzieningen, Inkoop, Post en Documentaire Informatievoorziening. </p><p>In 2015 bestaat de directie uit de afdeling Grafische Voorzieningen.</p>

Relaties
Voorgangers
Naam Jaar van overgang Beschrijving
Directie Algemene Zaken Bestuursdepartement (Justitie) 1999
Opvolgers
Naam Jaar van overgang Beschrijving
Dienstencentrum (VenJ) 2011
Gemeenschappelijk Dienstencentrum ICT (Justitie, V&J) 2009
Directie Inkoop, Huisvesting en Milieu (Justitie, V&J) 2002 tot 2011
Bovenliggend niveau
Naam Periode Beschrijving
Algemene Leiding (Justitie) 1999 tot 2010
Algemene Leiding (VenJ) 2010
Beheer
Identificatiecode van de instelling
Doc-Direkt
Publicatiestatus
Definitief
Niveau van detaillering
Gedeeltelijk
URL (permalink)
https://hdl.handle.net/10648/ae9b1fc8-446f-4c70-b352-207765853453
Bronnen

Stcrt. 2011-22848 van 19 december 2011 / Stcrt. 2015-19428 van 10 juli 2015